Inscripció acte lliurament Premis EMAS Catalunya 2018 + MARKETPLACE

requerit
Als efectes de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter personal, us informem que les dades subministrades en aquest qüestionari passaran a formar part d’un fitxer propietat del Club EMAS amb la finalitat de gestionar la petició del sol·licitant i d’informar periòdicament de les activitats portades a terme per l’associació així com d’aquells temes que considerem poden ser del vostre interès. Tanmateix, podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició en relació a les vostres dades personals davant del Club EMAS mitjançant el correu electrònic protecciodades@clubemas.cat o per correu postal a c/Aragó, 208-210, Àtic 1ª 08011 Barcelona.
requerit
Autoritzo a Club EMAS a la presa d’imatges i gravacions meves en relació a l'acte de Marketplace i Lliurament de Premis EMAS Catalunya per il·lustrar materials de difusió d’aquest acte a tercers. Les imatges podran ser difoses en qualsevol mitjà (TV, premsa, Internet, mitjans externs, material promocional, publicitat, xarxes socials i d’altres que Club EMAS pugui considerar d’interès pels seus objectius). La distribució podrà efectuar-se únicament amb caràcter gratuït i amb l’objectiu de difondre les activitats de Club EMAS. Aquesta autorització és completament gratuïta, i em comprometo a no reclamar cap compensació, pagament, i/o indemnització a canvi del permís acordat amb Club EMAS per a la utilització de la meva imatge o de la persona u organització a qui represento.
Control Antispam