Gestió pràctica residus industrials (docents)

requerit
 El Club EMAS es reserva el dret d’anular la formació sinó hi ha un mínim d’inscrits a la mateixa comunicant-lo adequadament als docents
Als efectes de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter personal, us informem que les dades subministrades en aquest formulari passaran a formar part d’un fitxer propietat del Club EMAS amb la finalitat de gestionar la participació i gestió del docent en relació al curs de referència. Tanmateix, podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició en relació a les vostres dades personals davant del Club EMAS mitjançant el correu electrònic protecciodades@clubemas.cat o per correu postal a c/Aragó, 208-210, Àtic 1ª, 08011 Barcelona.
requerit
Per una correcta gestió d'aquesta formació, només en versió d'aula virtual, la sessió i/o sessions podran ser gravades. La gravació i/o gravacions tenen l'objectiu exclusiu de certificar i donar fe de la realització de la sessió i/o sessions formatives i l'assistència dels diferents alumnes inscrits. L'arxiu passarà a formar part d’un fitxer propietat del Club EMAS amb la finalitat de gestionar possibles inspeccions d'organismes externs de control i no s'utilitzarà per cap altre ús.