Llistat espera Visitings Tours

requerit
Als efectes de la Llei Orgànica de Protecció de Dades de caràcter personal, us informem que les dades subministrades en aquest formulari passaran a formar part d’un fitxer propietat del Club EMAS amb la finalitat de gestionar la participació dels inscrits a la jornada. Tanmateix, podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició en relació a les vostres dades personals davant del Club EMAS mitjançant el correu electrònic protecciodades@clubemas.cat o per correu postal a c/Aragó, 208-210, Àtic 1ª, 08011 Barcelona.
requerit
Per a una correcta gestió de la jornada es possible que es puguin realitzar fotografies i gravacions. La gravació i/o gravacions i les fotografíes realitzades tenen l'objectiu de certificar i donar fe de la realització de la jornada y l'assistència dels diferents inscrits així como fer difusió de la mateixa mitjançant els canals que el Club EMAS i l'Agència de Residus de Catalunya consideri adequats. Així mateix, els arxius passaran a formar part d'un fitxer propietat del Club EMAS amb la finalitat de gestionar possibles inspeccions d'organismes externs de control i no s'utilitzarà per cap altre ús dels especificats anteriorment. Aquesta autorització és completament gratuïta, i em comprometo a no reclamar cap compensació, pagament, i/o indemnització a canvi del permís acordat amb Club EMAS per a la utilització de la meva imatge o de la persona u organització a qui represento.