Titols i resum a tot arreu
SESSIÓ DE FORMACIÓ "NOVETATS LESGISLATIVES EN MEDI AMBIENT I SEGURETAT INDUSTRIAL"
En el marc del conveni amb CTAIMA Outsourcing & Consulting
Data: 16/09/2016
Hora: 09 : 00
Duració: 4 Hores
Localització: Oficines del Club EMAS a Barcelona
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Gratuit pels socis. Amb cost per la resta
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
En el marc del conveni de col·laboració que el Club EMAS manté amb CTAIMA Outsourcing & Consulting us volem oferir una sessió de formació de les darreres novetats legislatives en medi ambient i seguretat industrial.

Objectiu:
Aportar les eines necessàries per tal de conèixer els nous requisits legals aplicables a la vostra empresa derivats de la normativa ambiental y de seguretat industrial.

VEURE/DESCARREGAR PROGRAMA DE LA SESSIÓ

Aquesta sessió tindrà lloc el dia 16 de setembre, de 9.00 a 13.00 hores a les instal·lacions del Club EMAS a Barcelona (carrer Aragó, 208-210, Àtic 2ª de Barcelona)

Inscripció obligatòria per a tots els assistents, fins el dia 14 de setembre, mitjançant formulari que trobareu en aquest ENLLAÇ

Preu: Socis Club EMAS (Gratuït) No socis del Club EMAS 50€+IVA (60,50€ IVA INCLÒS)