Assemblea general ordinària Club EMAS 2012

Divendres 1 Juny 2012

L'Assemblea general ordinària del Club EMAS va tenir lloc ahir dia 31 de maig del 2012 a les 12 hores, a la sala d’actes de la seu del Departament de Territori i Sostenibilitat, Av. Josep Tarradellas 2-6 de Barcelona.

Abans d’aquesta Assemblea general ordinària, entre les 10 i les 11:30 hores, va tenir lloc a la mateixa sala una sessió informativa per a les empreses EMAS (no només pels socis).

Aquesta sessió va versar sobre l 'anàlisis econòmic de la gestió ambiental: eines per posar en valor EMAS com a increment dels beneficis estratègics de l’empresa  i va donar eines per tal de visualitzar clarament els avantatges econòmics que suposa tenir un EMAS.

El tancament de la sessió va estar a càrrec del Secretari de Medi Ambient i Sostenibilitat del Deoartament de Territori i Sostenibilitat, el Sr. Josep Enric Llebot que va agrair la tasca feta pel Club EMAS i les orgabnitzacions EMAS catalanes en pro de la sostenibilitat.