La Junta Directiva del Club i altres empreses sòcies visiten els projectes que porta a terme l'entitat TRENCA a Boumort

Dilluns 12 Maig 2014

El passat divendres, 9 de maig, la Junta Directiva del Club EMAS va visitar els projectes que l’entitat TRENCA porta a terme a la Reserva Nacional de Caça de Boumort.  Aquesta actuació es va portar a terme per gentilesa de l’organització TRENCA i del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya.

Seguint la tradició de realitzar alguna Junta Directiva fora de les instal·lacions del Club a Barcelona, l’organització Trenca va oferir la possibilitat de poder visitar la Reserva de Caça de Boumort on porta a terme alguns dels seus projectes, com és la reintroducció del voltor negre als Pirineus. VEURE MÉS INFORMACIÓ DEL PROJECTE

Aprofitant que es trobàvem en aquest paratge, es va realitzar una visita per la reserva, i es van conèixer “in situ” les actuacions que aquesta entitat ambiental porta a terme amb l’objectiu de que els nostres socis pugessin millorar el seu EMAS en relació al nou indicador de biodiversitat que s’ha introduït en la darrera revisió del reglament EMAS. Així mateix, també es volia donar a conèixer possibles projectes amb l'objectiu que es poguessin portar a terme col·laboracions conjuntes entre empreses i entitats ambientals en benefici mutu així com l'establiment de possibles sinergies entre aquests dos tipus d’organitzacionsal i com el Club EMAS promociona en el marc del projecte Tàndem conjuntament amb el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

La jornada va tenir un punt àlgid quan, després d’alguns mesos de recuperació i aclimatació en el centre de recuperació de fauna salvatge, es va alliberar un Esparver que havia tingut ferides molt importants i que ja estava totalment recuperat.

La jornada va comptar amb la participació de les següents empreses sòcies: Acondicionamiento Tarrasense, Centre Tecnològic Leitat; Collado Serra Comuniació (ENPRENSA); Bidons Egara, Cisternas del Vallés; Denso Barcelona; El Tinter, Arts gràfiques, edicions i produccions; Envases Plásticos del Ter (ENPLATER); Gestió Integral de Cementiris de Nomber i Stora Enso Barcelona.