Obertes les subvencions pels EMAS al 2024

Dilluns 25 Març 2024

Subvencions pels EMAS catalans

S'han publicat les subvencions per a la implantació i renovació de sistemes voluntaris de gestió ambiental d’acord el Reglament EMAS per a l’any 2024.

Les subvencions estan destinades a empreses públiques o privades, fundacions o altres entitats sense ànim de lucre i ens locals que hagin implantat un sistema de gestió ambiental basat en el Reglament EMAS o bé hagin renovat el que ja tenien implantat, en el període comprès entre el 23 de setembre de 2023 i el 21 de maig de 2024.

Important: El termini de presentació de les sol·licituds és des del 22 de març fins el 21 de maig de 2024, ambdós inclosos.

Tota la informació sobre com demanar aquesta ajuda en aquest enllaç https://mediambient.gencat.cat/ca/detalls/Noticies/20240322-convocatoria-subvencions-emas

Més sobre...: emas , club emas , sostenibilitat , subvenció , ajudes