Fet el primer Webinar de suport al soci al 2021!

Dimarts 23 Febrer 2021

Webinar Exploira el Piktochart!

El passat 19 de febrer del 2021, els socis del Club EMAS van poder assistir al Webinar Explora el Piktochart! en el marc de la campanya @clubemas #Actua #SuportEmpreses2021

Aquesta formació va ser exclusiva i gratuïta pels socis i tenia l'objectiu de donar eines per un major impacte en la comunicació de les iniciatives, objectius i resultats ambientals de les organitzacions sòcies. En aquesta formació es va explicar com crear pòsters, infografies i imatges per a les xarxes socials en un "plis plas" i millorar les presentacions i transformar-les de manera que les dades ambientals tinguin un toc de disseny en els informes.

Els socis poden consultar l'edició de la gravació i tots els materials d'aquest Webinar a l'Espai del soci del web www.clubemas.cat

Més sobre...: webinar , piktochart , club emas , emas , socis , formació