@clubemas organitza un nou Webinar de suport al soci (Gratuït i exclusiu socis)

Dilluns 8 Juny 2020

El Club EMAS organitza un nou webinar gratuït i exclusiu de suport pels socis del Club.

El 17 i 18 de juny, de 12:30 a 13:30 organitzem uns nous Webinar gratuïts pel socis. En aquesta ocasió informarem i formarem en el marc de la mobilitat segura, sostenible i saludable en la tornada a la feina després de la COVID19. Participaran José Manuel Jurado de CCOO de Catalunya, Carolien Zandgergen d'EU Cycling Group i Mònica Enrich del BACC el dia 17 de juny i Rui Stoffel de BUSUP i Rosa Alarcón de TMB el dia 18 de juny.

Webinars gratuïts i exclusius pels socis del Club EMAS en el marc de la Campanya @clubemas #Actua suport a empreses 2020

Aquests Webinars es realitzaran mitjançant la plataforma ZOOM i cal inscripció prèvia

FORMULARI INSCRIPCIÓ (Data límit inscripció 16 de juny)
DESCARREGA'T EL PROGRAMA