B. Braun, empresa EMAS i sòcia del Club, està treballant per registrar també la seva planta de Jaen

Dijous 10 Juliol 2014

L'empresa B. Braun, d'origen alemany i especialitzada en el desenvolupament, la producció, la comercialització i la distribució de material medico-quirúrgic, productes farmacèutics i serveis sanitaris, després d'haver aconseguit el registre EMAS per a B. Braun Medical, S.A., B. Braun Surgical, S.A. i B. Braun VetCare, S.A. ubicades en la seva seu de Rubí, està treballant per ampliar l'abast i registrar en EMAS també la seva planta de Jaen. D'aquesta manera, totes les plantes de producció de l'empresa a Espanya estaran registrades en EMAS.
B. Braun, sòcia del Club EMAS, ha dut a terme una formació específica pel seu equip de futurs auditors interns d'EMAS amb el Club EMAS i ara es troba en la recta final després de haver fet l'auditoria externa.

Més sobre...: club emas , socis , b. braun , emas , sostenibilitat , formacio