Ampliat termini de presentació de candidatures als Premis EMAS Catalunya fins l'11 de novembre del 2011.

Dimarts 4 Octubre 2011

Des de l'1 d'abril, està oberta la convocatòria dels Premis EMAS a Catalunya. Aquests premis són un estímul per millorar el sistema de gestió ambiental de les organitzacions EMAS, una oportunitat per innovar la comunicació i la interrelació amb les parts interessades i per veure reconegudes accions que s'han dut a terme en el marc del sistema de gestió ambiental. Els premis estan adreçats a qualsevol organització registrada EMAS que disposi com a mínim d'un centre ubicat a Catalunya cobert pel registre EMAS.

Aquest any s'amplia el termini per presentar candidatures fins l'11 de novembre del 2011.

Hi ha tres categories en les quals es pot participar:
  • Millor declaració ambiental
  • Millor acció d'implicació del personal i/o interacció amb les parts interessades externes.
  • Millor implantació ambiental

Tota la informació de com presentar candidatures i sobre guanyadors, participants i cerimònies anteriors d'aquests premis a www.clubemas.cat

US ANIMEM A PRESENTAR CANDIDATURES fins l'11 de novembre del 2011
mitjançant el correu electrònic info@clubemas.cat seguint les indicacions de les basses i/o per correu postal a l'adreça: c/ Josep Anselm Clavé, 2, 4t · 08002 BARCELONA