Nou webinar exclusiu pel soci!

Dijous 21 Octubre 2021

Webinar sobre el càlcul de la petjada de carboni per organitzacions EMAS

FORMULARI INSCRIPCIÓ
DESCARREGAR PROGRAMA

L'11 de novembre, d'11 a 12:30 hores, organitzem un nou webinar exclusiu pels socis que el titulem "Càlcul de la petjada de carboni per a organitzacions EMAS"
Aquest webinar es portarà a terme en el marc de la campanya @clubemas #Actua #SuportEmpreses2021

En aquest webinar ens acompanyarà la Sra. Elena Blanco de l'Oficina Catalana del Canvi Climàtic que ens resoldrà els dubtes que puguin haber sobre el càlcul de la petjada de carboni de les nostres activitats mitjançant l'eina de l'OCCC i, tanmateix, farem un repàs dels conceptes clau, l'abast, la metodologia i els aspectes pràctics de l'inventari i el càlcul d'emissions.

Aquesta jornada es realitzarà mitjançant la plataforma ZOOM i cal inscripció prèvia mitjançant aquest formulari d'inscripció.
(Data límit d'inscripció 10/11/2021).

Important! Els inscrits rebran el mateix dia del webinar, 11/11/2021, l'enllaç d'accés al mateix.

Podeu consultar tota la formació exclusiva per l'associat al 2021 al nostre web en aquest ENLLAÇ

Us esperem!