Bones festes i feliç any nou! La nadala del Club

Dijous 10 Desembre 2020

Bones festesi bon any nou!

Si clicant la imatge no visualitzes la Nadala completa en català. Fes clic AQUÍ
Si clicant la imatge no visualitzes la Nadala completa en español. Fes clic AQUÍ

Si clicant la imatge no visualitzes la versió curta de la Nadala en català. Fes clic AQUÍ
Si clicant la imatge no visualitzes la versió curta de la Nadala en español. Fes clic AQUÍ

El Club EMAS us vol desitjar unes molt bones festes i un feliç any nou!

Aquest any 2020 ha estat un any convuls i s'han hagut d'afrontar reptes molt importants que mai haguéssim pensat. Ha estat complex i s'ha perdut molt en molts àmbits. La salut ha estat la prioritat per a tothom i ens hem adonat i valorat allò que realment és important. El Club ha intentat, com sempre, estar al vostre costat donant-vos suport més que mai per millorar el vostre EMAS. Esperem haver posat i seguir posant el nostre granet de sorra en aquests moments de dificultat.

Al 2021 s'obren noves expectatives i volem treballar juntament amb tots vosaltres en els reptes i projectes que es plantejaran per a la reconstrucció de la situació. Això ens omple d'energia i de responsabilitat per avançar en el suport constant dels nostres socis i de l'EMAS. Hem de començar l'any amb força, ser resilients, i amb la voluntat de seguir millorant la gestió ambiental i tot el que l'envolta. El Club treballa i treballarà per fer-ho i poder aconseguir-ho. Comemcem a valorar l'important per fer un món millor i fem-lo sostenible.

En aquestes dates, com en anys anteriors, sempre ens ve de gust desitjar-vos unes molt bones festes i un feliç any nou amb la nostra nadala així com agrair-vos la confiança i el suport a l'associació. I, aquest any, encara amb més ganes i força ja que sembla que ha passat molt de temps des que el sol estava amb nosaltres, però el sol, poc a poc, sembla que torna a sortir.

Bones festes i bona entrada d'any nou!
I, sobre tot, aquestes festes mantinguem les distàncies per poder estar més units al 2021

Pots seguir-nos a www.clubemas.cat i també mitjançant les nostres Xarxes socials: Twitter, Facebook i Youtube

Més sobre...: nadala , bones festes , any nou , club emas , emas