Celebrada l'Assemblea general ordinària del Club EMAS

Dimecres 5 Juny 2019

El 4 de juny, es va portar a terme l'Assemblea general 2019

Aquest any, l'Assemblea general es va combinar amb activitats pre i post Assemblea per treure-li tot el suc possible a la jornada.

Les activitats programades i l’Assemblea van tenir lloc el 4 de juny, de 9:30 a 16 hores, a les instal·lacions del soci AMPANS a la seva finca Urpina (Sant Salvador de Guardiola)

Durant el dia vam fer les següents activitats:

9:30-10:00 h Rebuda dels socis assistents i "Coffe Break" per agafar forces
10:00-10:30 h Presentació de benvinguda d'AMPANS
10:30-11:00 h Visita a la llar-residència Urpina
11:00-12:00 h Visita a la granja, formatgeria i al projecte d’autosuficiència tèrmica
12:00-14:00 h Registre de socis i celebració de l'Assemblea General 2019
14:00-15:00 h Maridatge de vins i formatges i dinar al paller de la finca.
15:00 h Entrega als socis assistents de l'obsequi d'una ampolla de vi Urpina i un formatge Muntanyola.
15:00-16:00 h Visita guiada a les vinyes de la finca.
16:00 h Comiat i tancament de la jornada.

A més, aquest any, i com va anunciar el President en el darrer acte de lliurament dels Premis EMAS Catalunya, es va produir el relleu en la Presidència del Club EMAS desprès de 13 anys de mandat del Sr. Martí Puig, en nom de l'organització CISVASA.
A l'apartat dedicat al relleu, que va ser molt emotiu, es va fer obsequi d'agraïment per la tasca feta durant aquests anys i es va produir i realitzar un audiovisual per aquest comiat dedicat al Sr. Martí Puig.

Veure l'audiovisual

Recull fotogràfic