Treu-li el suc al Club EMAS

Benvinguts a l’apartat “Treu-li el suc al Club EMAS”
En aquesta secció trobareu els avantatges disponibles per ser soci del Club EMAS.

Els associats poden accedir a aquests serveis mitjançant
“L’espai dels socis” (Exclusiu per ells)

A més, pels que encara no sou EMAS i teniu intenció de ser-ho, l’orientació inicial del que és el registre EMAS i les eines disponibles per poder implementar aquest sistema en la vostra organització és gratuït.

Posa’t en contacte amb nosaltres si necessites informació al respecte.

Alguns dels serveis que s'ofereixen:

• Materials en préstec creats pel Club EMAS que estan disponibles per a actes, jornades i/o activitats que organitzin els seus socis.
  • Arxiu de documentació sobre legislació i normativa ambiental així com d’altres que tinguin relació amb el món EMAS.
  • Documents i eines de suport en relació amb les activitats que s'han de realitzar en el entorn d'EMAS.
  • Newsletter legal mensual exclusiva amb informació d’interès.
  • Avantatges i descomptes en la contractació de serveis, auditories, formació, etc, mitjançant convenis signats amb diferents organitzacions relacionades amb EMAS.
  • Accés a la formació exclusiva del Club EMAS amb grans descomptes i fins i tot gratuitat (Veure indicacions segons formació)
  • Projectes exclusius pels associats en diferents camps de treball amb l'objectiu de millorar el seu EMAS.
  • Accés a documentació de l’associació.
  • Intercanvi d'experiències entre les diferents organitzacions sòcies per resoldre problemàtiques conjuntes.
  • Xat intern entre tots els associats per resoldre dubtes i consultar infromacions.
  • Apartat de consultes tècniques on es poden trobar diferents problemàtiques i possibles solucions.
  • Market Place on es pot trobar la informació de les diferents activitats i serveis dels socis amb l'objectiu fde acilitar possibles relacions comercials entre els associats.
  • Altres.
El Club EMAS treballa per anar incrementant aquests serveis als socis amb la voluntat de millorar l'EMAS de cadascun d'ells, així com d'enfortir el col·lectiu i exercir cada dia una major influència per a donar resposta a les necessitats comunes de tots.

Fes-te'n del Club!
Demana informació si vols ser soci a info@clubemas.cat