Celebrem l'Assemblea general ordinària del Club EMAS 2020

Divendres 5 Juny 2020

L'11 de juny, la nostra Assemblea general 2020. Aquest any "online"

Com cada any, el Club EMAS va celebrar la seva Assemblea general. En aquesta ocasió va tenir lloc l'11 de juny del 2020 en format online degut a l'estat d'alarma decretat per les autoritats.
A part d'informar al soci de totes les gestions, projectes i d'altres temes en relació al tancament de l'any 2019 i de presents i futures actuacions del Club EMAS, vam organitzar un espai de diàleg on vam tractar sobre l'equilibri entre gestió ambiental i seguretat i higiene.
Aquest espai va comptar amb la intervenció del Dr. Miquel Vilardell i de la Sra. Anna Fuster del Consorci Hospitalari de Vic, socis actius del Club EMAS, amb una ponència molt interessant al respecte que va obrir el diàleg entre tots els assistents.

Els socis tenen tota la documentació d'aquesta ponència i d'aquesta Assemblea a l'Espai del soci del web del Club EMAS.