El Club portarà a terme l'actuació "Residu va, recurs ve"

Dimecres 17 Juliol 2019

Nova actuació del Club "Residu va, recurs ve"

"RESIDU VA, RECURS VE", és un projecte que es basa en l'organització d'un recapte de materials per part de les empreses que normalment es descarten com a residus però que de fet es poden reutilitzar i per tant destinar als projectes de les entitats socials, ambientals, culturals i esportives, a les escoles i a d’altres organitzacions de l’àmbit de l’educació així com també a col·lectius de dissenyadors i artistes.
Els materials estaran exposats i disponibles per a tots els beneficiaris interessats durant una jornada, en forma de "outlet" de materials i es podran retirar gratuïtament prèvia inscripció.
El projecte estarà obert a qualsevol empresa i organització que disposi de materials en bon estat que puguin ser reutilitzats.
Les organitzacions que vulguin participar hauran de contactar amb el Club EMAS per proposar els materials que volen donar.

En breu més informació sobre dates i actuacions del projecte.

Amb el suport: