El Club porta a terme jornades de difusió de les BEMP

Dimecres 26 Setembre 2018

El Club porta a terme dues jornades de difusió de les BEMP

El Club EMAS i el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, van organitzar el 20 de setembre del 2018  les jornades "Millors pràctiques ambientals, indicadors i benchmark en el sector de l’Administració pública i en el sector de la producció alimentària"

Aquestes jornades van tenir l’objectiu de presentar les millors pràctiques en gestiò ambiental (BEMP) en aquests dos sectors, afavorir l’intercanvi d’experiències i facilitar una primera autoavaluació sobre el nivell d’implantació de les BEMP en la mateixa organització.
Moltes organitzacions han d’optimitzar els seus recursos i així millorar el seu rendiment ambiental. Moltes ja treballen en aquesta línia buscant que els seus processos siguin més eficients i els seus serveis més circulars. Sempre hi ha noves formes d’incidir i d’aprendre de l’intercanvi d’experiències i del camí ja realitzat per altres.

Per ajudar les organitzacions a treballar en aquesta línia, el Joint Research Centre de la Comissió Europea (JRC)  identifica, avalua i documenta les BEMP per a diferents sectors, en estreta col·laboració amb les organitzacions del sector. En aquesta jornada vam comptar amb la presència d'un representant de dit organisme que va explicar les BEMPs als participants.

Per consultar tota la infromació sobre aquestes jornades visita l'apartat de jornades i projectes del nostre web http://www.clubemas.cat/ca/Jornades/jornades_bemps_2018.html

Els participants a la jornada van rebran una CHECK LIST per avaluar les BEMPs
(en format paper i digital) per poder fer una autoavaluació i el seguiment de la seva implantació.

Dades de la jornada:

Data: 20 de setembre del 2018
Lloc: Sala d’actes del Departament de Territori i Sostenibilitat, Josep Tarradellas 2-4 de Barcelona
Horari: de 10 a 13 hores (Sector administració pública) de 14:50 a 18:00 hores (Sector producció alimentària)

Organitzat pel:

Amb el suport en la jornada sobre producció alimentària:

Més sobre...: bemps , emas , club emas , dtes , comissio europea