El Club a les jornades sobre Turisme sostenible a Tarragona

Dimarts 3 Abril 2018

El Club amb el turisme sostenible

El Club participarà com a ponent a la Jornada "Turisme sostenible a Tarragona: els allotjaments turístics com a impulsors de l’economia circular" que tindrà lloc el proper 11 d'abril.
El sector del turisme és de vital importància en l’economia de Catalunya, però no pot estar al marge de les problemàtiques i els reptes ambientals. Actualment, la Comissió Europea ha desplegat un paquet de mesures per ajudar a fer un canvi de model vers una economia circular.

Des de l’àmbit del turisme es poden dur a terme accions basades en un ús eficient dels recursos i, per tant, amb una millora de la competitivitat de les nostres empreses. Catalunya disposa d’un nombre molt elevat d’allotjaments turístics i, per aquest motiu, es considera un àmbit molt important per adoptar pràctiques ambientals innovadores i eficients.

La Jornada pretén aportar informació sobre la millora del comportament ambiental als allotjaments turístics per tal de minimitzar els impactes ambientals negatius de les seves activitats sobre el medi ambient i contribuir a la transició cap a un model de societat basat en l’economia circular.

Més sobre...: club emas , turisme sostenible , emas