Inscripcions obertes acte lliurament Premis EMAS Catalunya 2016

Dimarts 25 Octubre 2016

Inscripcions obertes acte lliurament Premis EMAS Catalunya 2016

El Club EMAS us invita al lliurament dels Premis EMAS Catalunya 2016 que aquest any celebra la seva 7ª edició.

Aquest acte serà presidit per l’Hble. Conseller de Territori i Sostenibilitat, el Sr. Josep Rull i es durà a terme el proper dia 16 de novembre, a les 19.30 hores, al Palau Pedralbes de Barcelona.

L'acte començarà puntualment a les 19.30 hores pel que es demana arribar al recinte a les 19 hores per poder realitzar correctament, i amb temps, el control d'accés del Palau Pedralbes.

Aquest lliurament de Premis comptarà amb l'actuació de la cantant Alba Llibre.

Veure/Descarregar invitació

L'objectiu d’aquests premis és reconèixer la tasca portada a terme per les organitzacions EMAS així com l’esforç de tots els protagonistes que ho fan possible (direcció, treballadors, parts interessades, etc). És per això, que volem que aquesta invitació es faci extensible a tots i cadascun d’ells. Per nosaltres serà un plaer poder comptar amb la presència de tothom.

S’ha de confirmar assistència mitjançant formulari d’inscripció que trobareu  en aquest enllaç  abans del dia 14 de novembre.

Per qualsevol dubte i/o informació podeu posar-vos en conatcte amb el Club EMAS mitjançant el correu info@clubemas.cat o al tel. 933188058.

Com arribar al Palau Pedralbes de Barcelona
Metro: L3 Palau Reial
Autobús: 7, 92, 192, H12
Trambaix T1, T2, T3 – Palau Reial