El Club participa activament en el procés de participació del Pla de suport al Tercer Sector Ambiental 2015-2018

Dijous 26 Març 2015

TSACat

La corresponsabilitat social en la gestió i conservació del medi ambient és un factor clau de les polítiques ambientals. Catalunya es caracteritza per un esperit associatiu, també, en l'àmbit del medi ambient. Per això, el Departament té com a objectius promoure, consolidar i enfortir el tercer sector ambiental i l’instrument per assolir-ho és el Pla de suport al tercer sector ambiental de Catalunya que està treballant en la seva actualització pel periode 2015 – 2018.

El Club EMAS, d'acord amb aquests objectius, participa en la Comissió de Seguiment d'aquest Pla i ha participat en les dues sessions de participació que han tingut lloc el passat 17 i 25 de març aportant les seves idees i propostes per la millora del mateix.

Tota la informació sobre aquesta iniciativa en aquest web

Més sobre...: tsacat , club emas marketplace , emas