Els subproductes, i la jornada que va organitzar l'ARC al 2014 amb la col·laboració del Club, a TV3

Dilluns 19 Gener 2015

De residus a subproductes

Creix el nombre d'empreses que aprofiten els residus d'altres com a matèria primera. D'aquesta manera s'aconsegueix un estalvi per a l'empresa que ha de gestionar el residu, per a la que el compra, perquè aconsegueix matèria primera més barata i, de retruc, un estalvi mediambiental. El residu es converteix, així, en l'anomenat subproducte.

Aquesta va ser la temàtica del programa Valor Afegit de TV3 del passat 15 de gener, on a més d'explicar què és un subproducte i algunes experiències d'empreses, surten imatges de la jornada que va portar a terme l'Agència de Residus de Catalunya el passat 2014 amb la col·laboració i organització del Club EMAS.

Vols veure el programa?