Gran treball pel futur del Club a l'Assemblea General Ordinària 2014

Dijous 12 Juny 2014

El Club ha fet una nova proposta de treball en el marc de l'Assemblea General. El lema va ser: Canvien els temps, canviem el format per definir la nostra visió 2020.
El format d’aquest any tenia l’objectiu que cadascú dels socis li pugués treure més el suc a la participació en el sí del Club i aprofitessin els contactes que es poden fer entre tots els associats. A més, després de 8 anys del nostre inici com associació, volíem que entre tots refresquéssim les idees i puguéssim redefinir conjuntament els nostres objectius pels següents anys.
En aquest sentit, el nou format d’Assemblea va servir per millorar el Club, els EMAS dels associats i també la formació personal dels assistents ja que vam comptar amb una formació exclusiva relacionada amb el “Coaching” com a eina per a la millora de la comunicació interpersonal així com un taller per definir com volem que sigui el Club EMAS en el futur i definir la nostra visió 2020.
La jornada es va desenvolupar a l’Hotel Alimara de Barcelona, hotel amb EMAS i soci del Club.

Vam realitzar les seguents activitats:

9:45 h Registre dels assistents
10:00 h Benvinguda oficial a càrrec del President del Club EMAS.
10:10 h Esmorzar i Networking entre els socis a les diferents taules.
10:30 h Formació exclusiva organitzada pel socis del Club “Coaching per a la Comunicació Interpersonal”.
Vam experimentar la disciplina del “Coaching” com a eina per a la millora de la comunicació interpersonal. Com identificar els diferents perfils de participants en un equip, com potenciar la comunicació i augmentar la implicació de cadascun d’ells per a obtenir millors resultats, entre d'altres temes.
Aquesta formació va ser a càrrec de Montserrat Bonastre, titulada en Coaching Professional i Corporatiu. Llicenciada en Arquitectura per la UPC. Màster en Project Management per la Universitat Ramon Llull, especialitzada en gestió d'equips i desenvolupament d’habilitats personals. Licensed Practitioner en Programació Neurolingüística i Cofundadora del centre de Desenvolupament i Millora d'Estratègies, Institut Scalar.
11:30 h Taller 2020. Com volem que sigui el Club?
12:30 h Assemblea General Ordinària
14:00 h Tancament de la jornada

Recull Fotogràfic:

Conclusions del taller:

Foto de familia amb els assistents: