El centre d’educació especial Ampans, soci del Club, crea grups de vigilància de la despesa energètica entre els alumnes

Dimecres 6 Novembre 2013

El centre d’educació especial Ampans, de Santpedor, soci del Club EMAS, crea grups de vigilància de la despesa energètica entre els alumnes, els anomenats: capitans Bombeta
Aquest curs és el segon que el projecte Capità Bombeta s’ha estès per totes les instal·lacions d’Ampans, el centre de discapacitats psíquics més important del Bages. Se n’encarreguen els 40 alumnes de 16 a 18 anys de l’escola, la primera d’educació especial de Catalunya a rebre el distintiu Escola Verda de la Generalitat, el 2003. Els capitans Bombeta es divideixen per grups i es reparteixen les dependències d’Ampans, per detectar-hi totes les anomalies a nivell d’estalvi i reciclatge que hi pugui haver .
El primer any de capitans Bombeta es va reduir un 4% el consum d’Ampans, va destacar Ferran Torrijos, responsable de medi ambient, del centre: «D’aquesta forma, conscienciem els alumnes i ells ho fan a casa seva amb els pares», afegeix.

Vídeo de la iniciativa

Veure article publicat de la iniciativa

Més sobre...: ampans , socis , emas , club emas , energia