L’Ajuntament de Viladecavalls guardona l’empresa de gestió de residus Bidons Egara, soci del Club EMAS

Dilluns 1 Juliol 2013

L’Ajuntament de Viladecavalls premia a un soci del Club, Bidons Egara, pel seu compromís social i col·laboració amb el municipi de Viladecavalls. L’alcaldessa del municipi va visitar l'empresa i també va aprofitar l’ocasió per elogiar el paper tan important que l’empresa dur a terme finançant des de 2005 la Càtedra Bidons Egara per a la investigació “Retinosis pigmentària” en col·laboració amb la Universitat Miguel Hernández. En aquest sentit, i dins del compromís social que l’empresa manté a través de la Càtedra Bidons Egara, el Consistori i l’empresa van acordar iniciar un projecte d’ajuda en benefici de les famílies del municipi amb recursos econòmics limitats que tenen al seu càrrec infants amb problemes de visió.

Noticia publicada al Diari de Terrassa

Més sobre...: bidons egara , socis , premis , club emas