El Club EMAS participa en el SITC 2010

Dilluns 19 Abril 2010

Entre el 15 i el 18 d’abril de 2010 el Club EMAS va participar, amb el suport del DMAiH al Saló Internacional de Turisme de Catalunya 2010.

El Club EMAS va participar per primera vegada al Saló Internacional del Turisme de Catalunya (SITC) que va tenir lloc del 15 al 18 d’abril de 2010 a la Fira de Barcelona.
La participació en el SITC 2010 s’emmarca dins la col·laboració entre el Club EMAS i el Departament de Medi Ambient i Habitatge (DMAiH) com una de les grans actuacions de difusió per a l’any 2010. Aquesta participació ha estat possible també gràcies a la col·laboració amb l’Agència de Turisme de Catalunya que ha permès la presència en l’àmbit de l’estand de “Turisme de Catalunya” creant l’espai “Turisme Sostenible”.
El Club EMAS va dedicar els quatre dies de durada del saló a la promoció de l’EMAS, del Distintiu de Garantia de Qualitat Ambiental (DGQA) i de l’Ecoetiqueta Europea.

Veure més informació sobre la participació