Programem nova edició pel curs d'ADR!

Dilluns 14 Setembre 2020

Noves dates pel curs d'ADR!

En el marc de la campanya @clubemas #Actua #SuportEmpreses2020 obrim inscripcions a una nova edició del curs en Aula virtual, "Codificació, classificació de residus segons les seves característiques de perillositat i conversió a l'ADR" . La formació tindrà lloc el proper dia 14 d'octubre, de 9 a 13:30 hores (Data límit d'inscripció, 5 d'octubre inclós).

Tanmateix, us informem que en el marc d'aquesta campanya hem obert les beques Club EMAS per organitzacions EMAS no sòcies o que estiguin en procés d'implantació d'EMAS per tal que es puguin beneficiar dels grans descomptes, i fins i tot de la gratuïtat de les nostres formacions en el marc d'aquesta campanya, de tota la resta d'accions de la iniciativa i de ser soci del Club i així poder ajudar en aquesta situació de pandèmia.

TOTA LA INFORMACIÓ BEQUES CLUB EMAS
TOTA LA INFORMACIÓ DE LA CAMPANYA @CLUBEMAS #ACTUA #SUPORT EMPRESES2020

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

ACCEDEIX AL PROGRAMA

Fes clic AQUÍ i accedeix al web del Club EMAS amb tota la informació.

Pots seguir-nos a www.clubemas.cat i també mitjançant les nostres Xarxes socials: Twitter, Facebook i Youtube

Més sobre...: cursos , formació , club emas , emas , participació , residus , ADR