Nou grup de treball pels socis del Club EMAS

Divendres 10 Juliol 2020

Grup de treball (Equilibri entre gestió ambiental, higiene i seguretat en temps post-COVID19

El divendres, 10 de juliol del 2020, en col·laboració amb un grup de socis hem donat inici al Grup de Treball orientat a compatibilitzar la gestió ambiental i les exigències del nou escenari post COVID-19.
A partir de les diverses propostes s’han creat subgrups de treball per tal que els socis puguin apuntar-se al/als subgrups que els hi interessin.
Les temàtiques per als subgrups de treball que s’han identificat són les següents:

• MATERIALS D’ÚN SOL ÚS (Ús de les fonts d’aigua envers les ampolles de plàstic individuals i altres usos d’objectes de plàstic d’un sol ús).
  • NETEJA (Ús de productes de neteja).
  • EPIs I GESTIÓ DELS RESIDUS (Com gestionar correctament els residus d’EPIs).
  • MOBILITAT (Col·lectiva i activa versus increment del ús individual del vehicle).
  • INTERCANVI DE MATERIALS O MATERIALS COMPARTITS (Materials oficina, cessió de materials entre socis del Club EMAS/altres organitzacions, cartells habitació hotel o altres elements que comparteixen els clients).
  • COVID19 I SGA (Com documentar l'afectació del context, riscos/oportunitats, dades, formulació objectius, etc.).
Si, ets soci i t'interssa aquesta nova iniciativa del Club suma´t al grup o grups de treball que més t'interessi mitjançant
AQUEST FORMULARI

El Club EMAS segueix treballant en el marc de la campanya @clubemas #Actua #SuportEmpreses2020 per tal de donar suport als socis i també a la resta d'empreses.