@clubemas organitza un nou Webinar de suport als EMAS (Gratuït i obert a tothom)

Dijous 28 Maig 2020

El Club EMAS organitza un nou webinar gratuït de suport als EMAS catalans

El 2 de juny, de 12:30 a 13:30 organitzem un nou Webinar gratuït amb la participació de la Sra. Laura Fabregó del Departament d'inspecció i control de l'Agència de Residus de Catalunya amb l'objectiu d'explicar-vos i introduir-vos les novetats i les pautes per fer-ne una correcta gestió dels residus en aquesta situació de pandèmia de la COVID19.

Webinar gratuït per totes les organitzacions en el marc de la Campanya @clubemas #Actua suport a empreses 2020

Aquest Webinar es realitzarà mitjançant la plataforma ZOOM i cal inscripció prèvia

FORMULARI INSCRIPCIÓ (Data límit inscripció 01 de juny)
DESCARREGA'T EL PROGRAMA