Feta la primera reunió de treball del Viver EMAS

Dimarts 15 Desembre 2015

Primera reunió de treball del nou projecte "Viver EMAS"

El projecte Viver d'empreses EMAS, organitzat pel Club EMAS amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona mitjançant conveni de col·laboració entre el Club i l'Ajuntament, ha començat les seves reunions de treball.

Ahir, 14 de desembre, de 10 a 14 hores, va tenir lloc la primera reunió de treball de les empreses escollides per participar en aquest projecte innovador de creació i implementació d'una metodologia sencilla per implantar EMAS a petites organitzacions empresarials de la ciutat de Barcelona.

En aquest any 2015 el Club ha estat treballant intensament en la creació d'aquesta metodologia i en les eines per facilitar aquesta innovadora implementació i va organitzar aquesta primera reunió de treball per començar la feina de implementació amb les diferents organitzacions participants. Durant el 2016 continuaran aquestes sessions de treball amb l'objectiu d'aconseguir que les empreses participants aconsegueixin implementar EMAS.

Més informació del projecte

Organitzat: