El Club s'adhereix a Catalunya Circular

Dijous 10 Maig 2018

El Club EMAS s'adhereix a Catalunya Circular, l’Observatori d’Economia Circular de Catalunya.

El Club s'adhereix a Catalunya Circular, l'Observatori d'Economia Circular de Catalunya.

El passat 9 de maig, el President del Club EMAS, el Sr. Martí Puig Ysern, va asistir a la presentació de Catalunya Circular, l'Observatori d'Economia Circular de Catalunya on va signar, en nom de l'associació, l'adhesió a quest projecte referent en economia circular i verda.

Catalunya Circular és una iniciativa impulsada per la Generalitat de Catalunya que compta amb la participació activa dels departaments d'Empresa i Coneixement i Territori i Sostenibilitat, les organitzacions empresarials Foment del treball, PIMEC i FEPIME i els sindicats UGT i CCOO, membres del grup de treball de Sostenibilitat i economia circular del Pacte Nacional per a la Industria i l'adhesió de múltiples organitzacions empresarials, socials i administracions locals entre les quals es troba també el Club EMAS.

L'observatori neix amb l'objectiu d'esdevenir el node de referència en economia verda i circular, que aporti coneixement, inspiració i amb la voluntat de donar coherència als esforços que s'estan realitzant des de diferents actors, tan públics com privats.

Visita Catalunya Circular

Signatura del compromís d'adhesió del President del Club EMAS