Inaugurem nova web del Club en la celebració dels 10 anys

Dilluns 6 Juny 2016

10 anys del Club. 2006-2016

En aquesta nova proposta, la pàgina inicial (portada) vol ser el punt de sortida des d'on anar amb més facilitat a tots els continguts que us oferim i, així mateix, hem dissenyat nous apartats que volen apropar a les nostres parts interessades, tant a informacions vàries que considerem d'interès com a la gestió interna del Club, per si aquesta pot servir per millorar la gestió d'altres.

Destaquem en aquesta nova proposta:

• El fàcil accés a les nostres xarxes socials i la facilitat per poder compartir en aquestes o en les pròpies de cada organització els continguts que posem al vostre abast.
  • Els 4 apartats inicials on podreu accedir als nostres projectes i actuacions, als nostres serveis de formació, a les nostres activitats previstes i, com no, a la informació específica sobre EMAS.
  • El nou apartat d'indicadors d'interès del Club on podreu visualitzar, de manera ràpida, informacions destacables del Club.
  • L'accés a l'apartat del soci, exclusiu per l'associat.
  • Un apartat anomenat, "Club EMAS" on expliquem com gestionem el dia a dia de l'associació i que es complementa amb la publicació dels indicadors més destacables de la nostra gestió.
  • L'apartat "Sabies que..." on volem informar-vos de curiositats, anuncis i gestions fetes que podreu visualitzar en, "Hem fet","Hem vist", "Inspira't"
I, per últim, l'apartat de noticies, la galeria de imatges i els nostres socis volen complementar una nova proposta de web que esperem us agradi i que us sigui més útil per la vostra gestió diària en relació a EMAS.

Visiteu, navegueu per www.clubemas.cat la nova web del Club EMAS!

Veure vídeo de la nova web del Club

Més sobre...: 10 ANYS , club emas , ANIVERSARI , web