El Club tanca la seva participació en el seu segon Presstrip sostenible per Catalunya

Dilluns 29 Abril 2013

El Club EMAS participa de nou en aquest any 2013, conjuntament amb l'Agència Catalana de Turisme i d'altres col·laboradors, amb un Presstrip per Catalunya per tal de fomentar el turisme sostenible al nostre pais.
Aquesta acció es va portar a terme entre els dies 25 i 28 d'abril del 2013 i ha portat a periodistes alemanys, anglesos i espanyols per la comarca del Buerguedà per tal de fomemtar aquest territori i el seu turisme sostenible.

Aquest projecte continua en la línia de les accions que el Club porta a terme en relació a la promoció del territori i de les organitzacions sostenibles dintre del sector turístic. Veure accions al Saló Internacional del Turisme de Catalunya

El Club EMAS va acompanyar als periodistes en la delegació d'aquest Presstrip per tal de donar a conèixer les característiques ambientals de les organitzacions que es van visitar durant aquest tour.

Podeu conèixer les actuacions fetes durant aquest Presstrip a través del nostre Twitter.

Amb el suport: