Oberta la presentació de candidatures als Premis EMAS Catalunya 2020

Dilluns 17 Febrer 2020

Presenta candidatura als Premis EMAS Catalunya 2020

Des del 15 de febrer fins al 30 de juny de 2020 està obert el període de presentació de candidatures als Premis EMAS Catalunya 2020.

Els Premis EMAS Catalunya es realitzen cada dos anys i estan adreçats a qualsevol organització registrada EMAS que disposi com a mínim d’un centre ubicat a Catalunya. Són un estímul per promoure la millora ambiental d’aquestes organitzacions. Aquest any 2020, al igual que en l'edició del passat 2018, s’obre una nova candidatura per a premiar la co-creació i desenvolupament de projectes ambientals de forma conjunta, el premi al Millor Tàndem (Aquesta candidatura s’emmarca en les actuacions del projecte Tàndem www.tandem.cat)

En aquesta edició, per tant, obrim 4 categories en les quals es pot participar:
  • Millor declaració ambiental
  • Millor acció d'implicació de les parts interessades.
  • Millora del comportament ambiental
  • Millor projecte en Tàndem (exclusiva per l'edició 2020)
Qui pot participar-hi?
Qualsevol organització EMAS que tingui com a mínim un centre registrat EMAS i ubicat a Catalunya, pot presentar una candidatura als Premis EMAS Catalunya. Per presentar la candidatura és necessari:
  • Disposar del registre EMAS vigent i que el centre candidat als premis estigui dins de l’abast del registre.
  • Presentar la sol·licitud de candidatura amb la documentació de suport (memòria, declaració ambiental i/o altre).
Important: A la candidatura de “Millor projecte Tàndem” s’han de presentar conjuntament  les parts que participen en el projecte i és l'única que també és oberta a organitzacions no EMAS.

DESCARREGAR BASES PREMIS

Descarregar formulari presentació de candidatura (FORMAT WORD / FORMAT PDF)

Així mateix, tota la informació d'aquest premis es troba al web del Club EMAS en aquest ENLLAÇ

Us animem a presentar candidatures a aquests guardons mitjançant el correu electrònic info@clubemas.cat seguint les indicacions de les bases d'aquests premis i/o per correu postal a l'adreça del Club EMAS: c/ Aragó, 208-210, Àtic 1ª, 08011 Barcelona