Titols i resum a tot arreu
Data: 19/02/2013
Hora: 15 : 30
Duració: 4 Dies 28 Hores
Localització: Seu del Club EMAS a Barcelona
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Veure programa inscripcions
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
El Club EMAS obre una nova edició del Curs Xarxa d'auditors interns d'EMAS": Formació exclusiva i adaptada a les necessitats de les organitzacions EMAS.

Aquesta línia de serveis vol incidir en les necessitats específiques que les organitzacions EMAS tenen en l’àmbit de la formació i a la que no sempre es dóna resposta d’una manera específica.

Què és la Xarxa d’Auditors Interns EMAS?
És un espai de treball, de formació i d’intercanvi d’experiències sobre el procés d’auditoria interna adreçat a organitzacions amb sistemes de gestió ambiental i concretament amb EMAS de manera prioritària. Aquesta proposta es basa en una formació molt dinàmica.

Objectius d'aquesta formació
Amb aquesta iniciativa el Club EMAS vol donar suport als seus socis a la resta d'organitzacions amb EMAS per tal de facilitar les tasques relacionades amb les auditories internes en les següents línies:
  • Oferir suport didàctic i formació al personal de les empreses EMAS que requereixin formació sobre auditories.
  • Promoure el creixement intern dels recursos humans de l’empresa i la capitalització de coneixement.
  • Afavorir l’autonomia de les organitzacions en la realització de les auditories internes.
  • Estimular l’intercanvi d’experiències entre les empreses.
  • Oferir opcions per tal que les organitzacions puguin contenir i tenir un estalvi en les despeses relacionades amb l’execució d’auditories internes.
  • Mantenir les organitzacions actualitzades en relació a l’EMAS i a l’aplicació de les metodologies d’auditoria.
Modalitats de la participació en la Xarxa
La xarxa permet la participació del personal de les organitzacions de manera flexible i modular. Una o vàries persones de les organitzacions poden participar o adherir-se a una o més de les eines disponibles segons el propi interès, les seves competències, el seu nivell d’implicació en les auditories internes i la seva disponibilitat de temps.

La Xarxa ofereix els següents serveis i espais de treball
  • Curs de formació d’auditories internes d’EMAS
  • Intercanvi d’experiències
  • Agermanament per auditories internes amb altres socis (Només socis del Club EMAS)