Titols i resum a tot arreu
Formació Club EMAS 2019 (Curs sobre Declaracions Ambientals)
Nou Annex IV del Reglament EMAS publicat recentment
Data: 15/02/2019
Hora: 14 : 30
Duració: 4 Hores
Localització: Instal·lacions del Club EMAS a Barcelona
Contacte: info@clubemas.cat
Telèfon: 933188058
Cost: Amb cost (Descompte del 30% pel soci del Club EMAS)

El Club us infoma de la recent publicació, el 19 de desembre de 2018, del Reglamento (UE) 2018/2026 de la Comisión, de 19 de diciembre de 2018, que modifica el annexo IV del Reglamento (CE) nº1221/2009 del Parlamento Europeo y del Consejo, relativo a la participación voluntaria de organizaciones en un sistema comunitario de gestión y auditoría medioambientales (EMAS). Presentación de informes medioambientales.

Així mateix, i aprofitant aquesta novetat legislativa us oferim, amb preus especials pels socis del Club EMAS, una formació que us permetrà posar-vos al dia:

Curs Declaracions Ambientals (Sessió pràctica sobre les novetats en la Declaració Ambiental)
(Aquest curs es realitza a la seu del Club EMAS a Barcelona, carrer Aragó, 208-210, àtic 2ª, 08011 Barcelona)

Novetat formativa (Exclusiva Club EMAS)
Amb aquesta iniciativa el Club EMAS us vol donar suport per tal de modificar els continguts de la Declaració Ambiental per adaptar-los als nous requisits del recent annex IV del Reglament EMAS. Proposar possibles millores per a innovar en el format de la Declaració Ambiental, i fer-la més atractiva. Així mateix, us invitarem i us proposarem utilitzar la Declaració Ambiental per a promoure processos de participació dels treballadors i d’altres parts interessades, millorar els aspectes de comunicació lligats amb el document i estimular l’intercanvi d’experiències entre les empreses participants.

PROGRAMA DEL CURS (Sessió Febrer 2019) (30% Descompte pels socis del Club EMAS)

INSCRIPCIONS

Si vols aprofitar les condicions exclusives dels socis del Club EMAS, fest-te'n soci
Tota la informació en aquest enllaç del web del Club EMAS