Acte de lliurament Premis EMAS Catalunya 2012

Aquest acte, que l'any 2012 va celebrar la seva 5ª edició, va ser presidit per l’Hble. Conseller de Territori i Sostenibilitat, el Sr. Lluís Recoder i Miralles i es va dur a terme el dia 4 d'octubre, a les 19:30 hores, a l'Auditori CosmoCaixa Barcelona.

Com cada any, l’objectiu d’aquests premis va ser reconèixer la tasca portada a terme per les organitzacions EMAS així com l’esforç de tots els protagonistes que ho fan possible (direcció, treballadors, parts interessades, etc). És per això, que la invitació es va fer extensible a tots i cadascun d’ells. En aquest sentit, en aquesta cinquena edició es va donar la possibilitat, gracies a la cortesia de CosmoCaixa Barcelona, que els assistents puguessin tenir accés a les instal·lacions i exposicions temporals del museu de forma gratuïta abans de l’acte de lliurament de Premis.

Aquest lliurament va comptar amb l’assistència de més de 180 persones i va estar conduit pel Pere Renom, conegut presentador del programa Quèquicom de TV3. A part de la presència del Conseller, també van assistir la Directora de la Direcció General de Qualitat Ambiental del mateix departament, la senyora Assumpta Farran, el Subdirector General d'Informació i Educació Ambiental, el senyor Josep Planas, i el President del Club EMAS, el senyor Martí Puig i Ysern, entre d’altres personalitats.

Presentador de l'acte, Pere Renom

Hble. Conseller de Territori i Sostenibilitat, Sr. Lluís Recoder