Enquesta mobilitat (Projecte EMAS X un bon clima)

Una de les línies de treball del Club EMAS és la lluita contra el canvi climàtic. Així, a través del Grup de treball de Mobilitat Sostenible del projecte EMAS X un bon clima, i amb el suport de l’Oficina Catalana del Canvi Climàtic de la Generalitat de Catalunya, hem iniciat una nova iniciativa on es proposa a les empreses associades al Club EMAS l’elaboració d’una enquesta de mobilitat per conèixer els hàbits de mobilitat dels seus treballadors. Els resultats han de servir a les pròpies empreses participants per avaluar possibilitats d’alternatives i proposar accions executables a nivell personal, empresarial i administratiu.

L’objectiu, doncs, és obtenir informació bàsica per posar-la a disposició de les empreses perquè aquestes siguin capaces d’avaluar les possibilitats de millora pel que fa a la mobilitat sostenible dels seus treballadors i proposar accions que poden anar des de recomanacions per establir noves conductes personals, l’establiment de noves polítiques de la pròpia empresa, així com recomanacions a l’administració, especialment en l’àmbit local.

Al llarg dels primers mesos del 2011 esperem recopilar i sintetitzar la informació per tal d’obtenir les conclusions pertinents durant l’abril del mateix any.

Els treballadors de les empreses membres del Club EMAS que voluntàriament participin en el projecte tindran l’oportunitat de participar en el sorteig d’una bicicleta plegable. El sorteig se celebrarà el 29 d’abril del 2011. Podeu consultar les bases del sorteig aquí

RESULTAT DEL SORTEIG REALITZAT EN DATA 29 D'ABRIL DE 2011

Les empreses membres del Club EMAS que participen en el projecte són les següents:

• Acondicionamiento Tarrasense (Centre Tecnològic LEITAT)
  • Adasa Sistemas, S.A.
  • Agència de l’Habitatge de Catalunya (antiga ADIGSA)
  • Apli Paper, S.A.
  • El Tinter. Arts gràfiques, edicions i produccions, S.A.L.
  • Fundació Catalana de l'Esplai
  • Fundació Mossèn Miquel Costa - Hospital de Palamós. Palamós Gent Gran
  • Futur Just Empresa de Inserció, S.L.
  • Consorci Hospitalari de Vic
  • Institut Català de la Salut (ICS)
  • Reactivació Badalona, S.A. (BCIN)
  • Sociedad Española de Construcciones Eléctricas, S.A. (SECE)